Mia Evanz ツ
kuatkanlah semangat mia . .
Assalammualaikum..

dalam ingatan dah terbayang nak balik rumah..jumpa papa..jumpa mama..
hilang segala masalah aku bila aku ada dengan dorang..
siyez bosan  kat sini..aku sunyi..aku keseorangan..aku tak mampu nak berdikari..
aku tak tau kenapa dengan diri aku sekarang..
aku rasa lemau..lemah..blank..tak da semangat nak hidup..
tak da selera dah nak duduk sini..

bosan!bosan!bosan!

banyak masalah yg aku kena tempuh..banyak sangat..
dan aku tak mampu..aku tensyen sangat..dah tak tau nak buat macam mana..
kadang-kadang benci pn ada dengan kehidupan yg penuh masalah ni..
rasa down sangat..kalau la boleh lari dari masalah..aku nak lari sejauh-jauhnya..aku tak sanggup lagi..

setelah apa yang berlaku sepanjang seminggu ni..aku semakin down..down dan down..
aku hilang semangat..
betul orang cakap..cinta tu tak semanis yg kita sangka..
aku tak kuat untuk kena maki-maki..untuk semua la apa yang penah dia buat..aku tk kuat lagi..
aku boleh jadi gila dengan semua yg dia buat..
memang aku lemah!aku mengaku!tapi dia tak patut buat aku mcm tu..tak patut buat mcm2 kat aku..cakap ikot suka haty dia..dia tak da hak untuk semua tuu..


yes!that was true! ia tidak seperti yg aku fikirkan semasa aku masih kecil..
dunia dewasa sangat mencabar!penuh dengan dugaan..cabaran..masalah..sehinggakan aku sendiri tidak mampu untuk hadapi..

i miss my past..
zaman yg aku sentiasa senyum..ketawa..bersuka ria..
tanpa ada sebarang masalah..tanpa memikirkan apa2..
but..







i hope to be the happiest young lady after this..
may Allah always bless me ..Amin..

Posted at 01:51 | 0 comments

|


♥ mia riesha ♥ ✿ I'M TAKEN ! ✿ IHello visitors! Thanks for taking time to come here.btw,if korunk nak tengok older post,korang kene tekan button entries kat bawah ni dulu tw..baru button older/newest post tu keluar..dia malu skit..hihi..TQ I



Basecode: Farrah Diyana Colours: CPhope
Big Help from : Mr Google Pictures : weheartit