Mia Evanz ツ
sem 4
Assalammualaikum and hye peeps !
sedar tk sedar now im 20 ! 20 ok!not 19 anymore !
wow ! aku dah tua !! gonna miss my umo angka 1 !
aku baru menapak masuk ke sem 4 ke kpm..
terasa cepat jek masa berlalu..
rasa macam baru saja habis orentasi..
bunyi siren tiap2 pagi masih terngiang-ngiang kt telinga..
and now da masok sem 4 dah..
cepat nyaa..aku ni tk dekan2 lagi walau da sem 4..
lagi usaha lagi menurun plk pointer..tensyen..
harini 1st day aku untuk sem nii..
so far so goooddd...
kelas just ada 3 ja harini..
tu pn yg betul2 ada 2 kelas jaa
1 kelas tu tiba2 ditunda sebab penutupan misra.
cakap la awal2!law tk boleh bngun lambat!
ni tk!da smpai siap masok kelas lg daa..bru na gitaw..
sabar mia..1st class on my 1st day ..
da hbes kelas pe smua mcm biasa la rutin aku..
taking lunch with Mr.H..
then balik..
elok ja sampai umah..tgok2 signal skoot aku yg belakang dah terkulai..
what theeeee hiiillllll.........
sedihnya aku tgok1
asal la jd mcm nii..
aku da mula kalut sorg2
sorg tu wt tk tw je
tk sakit plk haty aku..
then trus call Mr.H..
g sana g sini dia..
then tk leh jgk selesai harini sebab brang tu kna order dlu..bsok bru sampai..
and now,my skoot pnya signal tu aku cover and tampal dengan salotep!
haha..kesian nyer..tkpe laa..sementara..t kiter bli baru yer sayang..
haha..then balik umah tu terus tertido..letih yg amat sngt..
bangun2 jek bdak tu da wat hal dgn aku..tk tw la apa salah aku yg nk act mcm aku ni tk wjud..
sabar mia sabar..dgn org len ok plk kan..leh lk nk ckp elok2..aku tgor kau nk tk nak jek jawab..dah knpa..bkn skli..bkn 2 kali..da brkali..fed up plk aku dgn prngai kau tuu..
pliss la..be nice..
tk mintk pape pn..
anggap la aku ni wjud kt sni..
tu jekk
aku tk tw la apa salah aku..
yg kau nk wt mcm tuu..
penat dah aku dgn prngai kau nii..
tk larat sabar daaa...
suka hati kau la..law rasa nak tgur aku,kau tgur laa..aku da mls nak amek thu lg..


Posted at 07:13 | 0 comments

|


♥ mia riesha ♥ ✿ I'M TAKEN ! ✿ IHello visitors! Thanks for taking time to come here.btw,if korunk nak tengok older post,korang kene tekan button entries kat bawah ni dulu tw..baru button older/newest post tu keluar..dia malu skit..hihi..TQ I



Basecode: Farrah Diyana Colours: CPhope
Big Help from : Mr Google Pictures : weheartit